Návrh marketingové strategie pro start-up Vinařská policie

Název práce: Návrh marketingové strategie pro start-up Vinařská policie
Autor(ka) práce: Nekula, Michal
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Habrmanová, Blanka
Oponenti práce: Mareš, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce má za cíl vypracovat marketingový plán pro projekt Vinařská policie v nově vznikající společnosti, navrhnout optimální marketingovou strategii za použití navržených konkrétních propagačních a komunikačních nástrojů. Teoretická část práce popisuje krátce marketing a jeho vývoj. Zmíněná je problematika marketingu start-upů. Popsán je i marketingový plán a jeho základní náležitosti. Marketingový plán je zároveň metodickou částí práce pro následující praktickou část. V praktické části práce je na základě SWOT analýzy vypracován marketingový plán pro Vinařskou policii, jež obsahuje návrhy konkrétních propagačních nástrojů, které jsou relevantní pro projekt Vinařská policie. Na závěr jsou zmíněné přínosy diplomové práce pro popisovaný projekt a pro jiné začínající projekty.
Klíčová slova: Podnikání; Start-up; Marketingový plán; Marketing
Název práce: Proposal of marketing strategy for the start-up Wine Police
Autor(ka) práce: Nekula, Michal
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Habrmanová, Blanka
Oponenti práce: Mareš, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis is aimed at elaborating a marketing plan for the Wine Police project in a newly emerging company, to design an optimal marketing stratégy using the proposed specific promotional and communication tools. The theoretical part describes shortly marketing and its development. The issue of start-up companies with marketing is also mentioned. The marketing plan and its basic requirements are described. The marketing plan is also a methodological part of the thesis for the following practical part. In the practical part of the thesis, based on the SWOT analysis, a marketing plan for the Wine Police is elaborated, which contains proposals for specific promotional tools relevant to the Winery Police project. Finally, there are mentioned benefits of the thesis for the project described and for other starting projects.
Klíčová slova: Marketing; Marketing plan; Start-up; Business

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 6. 2017
Datum podání práce: 13. 12. 2017
Datum obhajoby: 25. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62574/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: