Analýza spokojenosti zákazníka společnosti Controller-Institut, Contrast Consulting Praha spol. s r.o

Název práce: Analýza spokojenosti zákazníka společnosti Controller-Institut, Contrast Consulting Praha spol. s r.o
Autor(ka) práce: Šmídová, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Plášková, Alena
Oponenti práce: Cechlová, Olga
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníka, která je vypracována na základě metodiky profesora Nenadála. Jak téma funguje v praxi, je ukázáno na společnosti Controller-Institut, Contrast Consulting Praha spol. s r.o..Prvním výstupem práce je celkové zhodnocení úrovně vzdělávacích seminářů společnosti, které proběhly v roce 2007. Druhým výstupem je návrh nového dotazníku, který odhalí chyby stávajícího hodnotícího formuláře společnosti.
Klíčová slova: -
Název práce: Controller-Institut, Contrast Consulting Praha spol. s r. o. - Customer Satisfaction Analysis
Autor(ka) práce: Šmídová, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Plášková, Alena
Oponenti práce: Cechlová, Olga
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -
Název práce: Controller-Institut, Contrast Consulting Praha spol. s r. o. - Customer Satisfaction Analysis
Autor(ka) práce: Šmídová, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Plášková, Alena
Oponenti práce: Cechlová, Olga
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 6. 2008
Datum podání práce: 3. 6. 2008
Datum obhajoby: 25. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9688/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: