Návrh obchodní strategie půjčovny karavanů

Název práce: Návrh obchodní strategie půjčovny karavanů
Autor(ka) práce: Zavadilová, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Habrmanová, Blanka
Oponenti práce: Mareš, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této diplomové práce je formulace návrhu obchodní strategie pro půjčovnu karavanů Super Karavany na období 2018-2020 na základě výsledků zpracování strategické analýzy. První část práce vymezuje teoretická východiska, na jejichž základě jsou v analytické části práce prováděny analýzy potřebné k formulaci obchodní strategie. V druhé části práce je představena firma Super Karavany a provedena strategická analýza v kontextu obchodní strategie. Pro zpracování analýz potřebných k formulaci obchodní strategie je použita metodika konceptu strategického řízení BIBS. V rámci analýzy zákazníků v analytické části práce byl realizován výzkum spokojenosti zákazníků se službami půjčovny Super Karavany. V třetí části práce je formulován návrh obchodní strategie.
Klíčová slova: obchodní strategie; strategická analýza; Strategické řízení; strategie; business strategie
Název práce: Business strategy proposal for caravan hire company
Autor(ka) práce: Zavadilová, Michaela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Habrmanová, Blanka
Oponenti práce: Mareš, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Master´s thesis focuses on the business strategy proposal for the specific caravan hire company Super Karavany Ltd. The time frame of the proposed strategy is 2018 – 2020 and the proposed strategy follows from the results of strategic analysis. The first part of the thesis defines the theoretical basis. From that basis the particular analysis in analytical part are used to formulate the final business. The second part of the thesis introduces the caravan hire Super Karavany Ltd. and the strategic analysis is done there. For the processing and formulation of particular analysis needed to formulate the coherent final business strategy was chosen the methodology of BIBS strategic management model. In the analytical part of the thesis in chapter of customer analysis the research of customer satisfaction with the service of Super Karavany Ltd. was carried out. In the third part of the thesis the final business strategy proposal is formulated.
Klíčová slova: Strategic management; strategic analysis; business strategy; strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2016
Datum podání práce: 13. 12. 2017
Datum obhajoby: 30. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58812/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: