Návrh strategie obsahového marketingu e-shopu Svět cukrářů

Název práce: Návrh strategie obsahového marketingu e-shopu Svět cukrářů
Autor(ka) práce: Melichar, Luboš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Kubíček, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je zhodnotit dosavadní aktivity obsahového marketingu internetového obchodu Svět cukrářů, jednoho z předních prodejců cukrářských potřeb v České republice a analyzovat využití jednotlivých nástrojů obsahového marketingu. V práci je zhodnocena celková návštěvnost webových stránek a také dílčí návštěvnost plynoucí z jednotlivých nástrojů obsahového marketingu. Dále jsou provedeny analýza klíčových slov a konkurenční analýza, které jsou zaměřeny na nalezení nejhledanějších a nejdiskutovanějších témat, která lze využít pro tvorbu nového obsahu. Na základě analýz a výsledků jsou následně navržena doporučení pro zefektivnění využívání nástrojů obsahového marketingu.
Klíčová slova: Blog; Obsahový marketing; Facebook; Youtube; Ebook
Název práce: Proposal of the content marketing strategy of Svět cukrářů e-shop
Autor(ka) práce: Melichar, Luboš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Kubíček, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main objective of the thesis is to evaluate the existing content marketing activities of the Svět cukrářů e-shop, one of the major retailers with the confectionery equipment in the Czech Republic and to analyze the use of content marketing tools. The work evaluates the total number of the website visits as well as the partial attendance resulting from individual content marketing tools, as well as analysis of key words and competitive analysis, which are focused on finding the most wanted and discussed topics that can be used to create new content. Based on the analysis and findings, recommendations for streamlining of the content marketing tools usage will be suggested.
Klíčová slova: Content marketing; Blog; Facebook; Youtube; Ebook

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 3. 2016
Datum podání práce: 13. 12. 2017
Datum obhajoby: 30. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57124/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: