Strategické cíle rozvoje celoživotního vzdělávání pedagogů základních a středních škol

Název práce: Strategické cíle rozvoje celoživotního vzdělávání pedagogů základních a středních škol
Autor(ka) práce: Šimonová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stejskalová, Irena
Oponenti práce: Komárková, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce je svým empirickým výzkumem zaměřena na zjištění současné situace v oblasti nabídky a poptávky po aktivitách v celoživotním vzdělávání pedagogů základních a středních škol na území Místní akční skupiny Česká Kanada. Teoretická část práce se věnuje legislativnímu vymezení v oblasti rozvoje celoživotních vzdělávacích aktivit pro pedagogy a vysvětluje základní pojmy spojené s celoživotním vzděláváním pedagogů. V praktické části práce je proveden průzkum poptávky ze strany pedagogů po vzdělávacích aktivitách prostřednictvím dvou metod dotazování. Zjištěné údaje jsou porovnány s aktuální nabídkou vzdělávacích aktivit dostupnou v rámci Jihočeského kraje.
Klíčová slova: Koučink; Akce KLIMA; Rozvoj osobnosti učitele; Vzdělávání učitele; Leadership; Mentoring
Název práce: Strategic goals in lifelong education of teachers of primary and secondary schools
Autor(ka) práce: Šimonová, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stejskalová, Irena
Oponenti práce: Komárková, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis due to its empiric research is oriented at the evaluation of current state of supply and demand in activities connected to lifelong education of teachers of primary and secondary schools situated in the area of Místní akční skupina Česká Kanada. The theoretical part of the thesis examines the legislative definition in the area of development of lifelong educational activities for teachers and explains the key concepts connected to the lifelong education of teachers. In the practical part of the thesis the execution of the research of teachers' demands for educational activities takes place utilizing two separate methods of gatherng responses. The collected information is then compared to the current supply of educational activities available in the South Bohemian Region.
Klíčová slova: Teacher education; Teacher's personality development; Leadership; Coaching; Akce KLIMA; Mentoring

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 2. 2016
Datum podání práce: 20. 12. 2017
Datum obhajoby: 18. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56527/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: