Návrh marketingové strategie pro značku kondomů RITEX pro český trh

Název práce: Návrh marketingové strategie pro značku kondomů RITEX pro český trh
Autor(ka) práce: Hátašová, Vlasta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Vokáč, Matěj
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie značky Ritex pro český trh. Jedná se o novou značku na trhu kondomů a lubrikačních gelů. Cílem práce je vytvoření vhodné strategie pro vstup značky na trh, zajištění její konkurenceschopnosti na tomto trhu a zvýšení jejího povědomí. Postup práce zahrnuje analýzu českého trhu kondomů, zhodnocení potenciálu vstupu značky Ritex na tento trh a výzkum trhu, na jehož základě je následně vytvořena marketingová strategie pro tuto značku. Úvodní část diplomové práce popisuje teoretické poznatky zahrnující marketingovou strategii pro výrobky spojené se sociálně citlivými tématy a způsob jejich komunikace. Konkrétně se jedná o trh výrobků pro dospělé a trh kosmetiky, v kategorii péče pro ženy. Další část práce je věnována charakteristice společnosti Ritex GmbH a značce Ritex. Je provedena analýza trhu kondomů v České republice, situační analýza značky Ritex a zrealizován spotřebitelský výzkum. V poslední části práce je navrhnuta marketingová strategie pro značku a jsou stanovena doporučení plynoucí z výsledků analýzy a z vyhodnocení spotřebitelského výzkumu.
Klíčová slova: český trh kondomů; značka Ritex; marketingová strategie; kvalitativní výzkum; komunikace sociálně citlivých výrobků; vstup značky na český trh
Název práce: Proposal for marketing strategy of a condom brand, Ritex, to be launched in Czech market
Autor(ka) práce: Hátašová, Vlasta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Vokáč, Matěj
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis aims to design a marketing strategy for a condom brand named Ritex which is to be launched in the Czech market for condoms and lubricants. The purpose of the thesis is to create an appropriate marketing strategy for market entry which will ensure the brand‘s competitiveness and awareness. The structure of this master thesis includes an analysis of the Czech condom market, together with evaluation of Ritex branding potential and market research. All parts of the structure are subsequently formed into the brand’s marketing strategy. The initial part of this work describes the theoretical knowledge about marketing strategy and marketing communication used by brands in terms of products perceived as socially sensitive or taboo in the society. In this thesis, examples include adult products as well as women’s intimate hygienic cosmetics. This thesis then defines the company, Ritex GmbH, and its condom brand - Ritex. The chapter comprises of the Czech condom market analysis, Ritex’s situational analysis and self-conducted research of consumer behavior and preferences in this market. Conclusions for this thesis are made based on results from consumer research together with evaluation of conducted analysis. Conclusion proposes marketing strategy for the Ritex brand and suggests recommendations to be carried out.
Klíčová slova: market analysis; marketing communication; advertising socially sensitive products; Czech condom market; marketing strategy; qualitative research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 2. 2016
Datum podání práce: 7. 4. 2018
Datum obhajoby: 10. 9. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56442/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: