Analýza marketingových aktivit vybraného eshopu

Název práce: Analýza marketingových aktivit vybraného eshopu
Autor(ka) práce: Veselý, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Čermák, Radim
Oponenti práce: Smutný, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavní částí této práce je analýza marketingových aktivit e-shopu LEDFASHION (www.ledfashion.cz). Důraz je kladen především na analýzu SEO a PPC reklamních kam-paní.Cílem této práce je na základě analýzy marketingových aktivit podat doporučení pro op-timalizaci těchto aktivit za účelem zvýšení jejich ziskovosti a navýšení tržeb e-shopu LEDFASHION. Zároveň je cílem této práce objasnit čtenáři klíčové principy online marketingu tak, aby nabyté vědomosti mohl sám v praxi využít ve svůj prospěch například při tvorbě vlastní-ho e-shopu. Pokusím se také objasnit základní výhody online marketingu, aby čtenáři bylo jasné, proč se vůbec má online marketingem zabývat.V teoretické části nejprve rozeberu klíčové části online marketingu, objasním jejich vý-hody a nevýhody a popíšu, jak se využívají v praxi.V praktické části se již zaměřuji na analýzu konkrétních marketingových aktivit e-shopu LEDFASHION a na základě výstupů z této analýzy stanovuji doporučení pro optimalizaci těchto aktivit.Závěrem hodnotím provedenou analýzu a celkový přínos této práce.
Klíčová slova: Analýza marketingových aktivit; e-shop; Facebook; Google Adwords; LEDFASHION; PPC
Název práce: Analysis of marketing activities of chosen e-shop
Autor(ka) práce: Veselý, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Čermák, Radim
Oponenti práce: Smutný, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main part of this thesis is analysis of marketing activities of e-shop LEDFASHION (www.ledfashion.cz). Special focus is given to analysis of SEO and PPC ad campaigns.The goal of this thesis is to provide recommendations for optimization of these marketing activities to increase its rentability and turnover of e-shop LEDFASHION based on analy-sis of its marketing activities.The goal is also to clarify principles of online marketing to a reader, so he will be able to use the knowledge gathered from this thesis if he decides to create his own e-shop. I will also try to clarify basic advantages of online marketing, so the reader will be sure why he should consider online marketing as an important topic to himself. In theoretic part of this thesis I will firstly discus kay parts of online marketing, clarify its advantages and disadvantages and I will describe how it is used in practice. In practical part of this thesis I am focusing on analysis of marketing activities of e-shop LEDFASHION and based on the outcomes of this analysis I am creating recommenda-tions for optimization of these activities. In the end of this thesis I am rating the analysis and its benefits for a reader.
Klíčová slova: Analysis of marketing activities; e-shop; Facebook; Google Adwords; LEDFASHION; PPC

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 1. 2018
Datum podání práce: 18. 4. 2018
Datum obhajoby: 14. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64571/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: