Marketingová situační analýza

Název práce: Marketingová situační analýza
Autor(ka) práce: Farková, Kristýna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Fiala, Roman
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je provedení situační analýzy u firmy Future studio. Práce bude rozdělena na teoreticko-metodologickou část a část praktickou. V první části práce bude provedena literární rešerše zaměřená na vnější a vnitřní prostředí firmy a bude zde provedena charakteristika metod, které se používají při této problematice. Uvedena bude konkrétně PEST analýza a Porterův model pěti sil pro hodnocení vnějšího prostředí firmy. Vnitřní prostředí firmy bude zhodnoceno pomocí VRIO analýzy. Jednotlivé výsledky budou zahrnuty do SWOT analýzy, která bude podkladem pro další vyhodnocení firmy. V praktické části bude popsána firma Future studio a budou provedeny již zmíněné analýzy. Závěrem diplomové práce bude provést zhodnocení výsledků jednotlivých analýz a vypracování plánu pro budoucí činnost firmy.
Klíčová slova: situační analýza; PEST analýza; SWOT analýza; konkurence
Název práce: Marketing Situational Analysis
Autor(ka) práce: Farková, Kristýna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Fiala, Roman
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of thesis is create a situational analysis of the firm Future studio. The thesis will be divided into theoretical-methodological part and practical part. The first part of the thesis will be a literary research focused on the external and internal environment of the company. There will be a characteristic of the methods used in this issue. Specifically, PEST analysis and Porter's model of five forces for assessing the company's external environment. The internal environment of the company will be evaluated using VRIO analysis. The individual results will be included in the SWOT analysis, which will be the basis for further evaluation of the company. Future studio will be described in the practical part and the above-mentioned analyzes will be carried out. In conclusion of this diploma thesis I will evaluate the results of the individual analyzes and prepare a plan for future activities of the company.
Klíčová slova: PEST analysis; SWOT analysis; situational analysis; competition

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 10. 2016
Datum podání práce: 20. 4. 2018
Datum obhajoby: 7. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59013/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: