Projekt finančního poradenství pro mladé na území ČR a jeho aplikace na vybraný zahraniční trh

Název práce: Projekt finančního poradenství pro mladé na území ČR a jeho aplikace na vybraný zahraniční trh
Autor(ka) práce: Mičánek, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Weber, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce (Projekt finančního poradenství pro mladé na území ČR a jeho aplikace na vybraný zahraniční trh) se zabývá analýzou daného projektu, jeho možnou úspěšností na území České republiky a rovněž možným využitím modelu projektu v zahraničí. Součástí práce je dotazníkové šetření a analýza jeho výsledků. Práce je složena ze 3 teoretických kapitol a 3 kapitol praktických. První část práce se zabývá pojišťovnictvím ve světovém měřítku, jeho aktuální situací a možným vývojem. Druhá kapitola se blíže zaměřuje na specifika pojišťovnictví v České republice. V další části je charakterizována funkce poradce, jeho role v pojišťovnictví a vnímání samotnou veřejností. V další části je představen samotný projekt, myšlenka včetně cíle a také jeho obchodní model na nadcházející období. Tato kapitola je klíčovou, neboť detailně rozebírá marketingovou strategii projektu a jeho silné a slabé stránky. V páté kapitole jsou analyzovány výsledky dotazníkového šetření v souvislosti s projektem. Poslední, tedy šestá kapitola, se zaměřuje na možnou aplikaci projektu na zahraniční trh.
Klíčová slova: pojištění; marketing mix; poradce; obchodní model; zahraniční aplikace; německý trh; marketingová komunikace
Název práce: Project of financial consultancy for young people in the Czech Republic and its application to a selected foreign market
Autor(ka) práce: Mičánek, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Weber, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor thesis (Project of financial consultancy for young people on the territory of the Czech Republic and its application on a selected foreign market) deals with the analysis of the given project, its possible success in the territory of the Czech Republic and the possible use of the project model abroad. This thesis also includes a survey and evaluation of its results. The thesis consists of 3 theoretical chapters and 3 practical chapters. The first part of the thesis focuses on the insurance industry on a world scale, its current situation and possible development. The second chapter focuses on the specifics of insurance in the Czech Republic. In the next part is described the function of a consultant, his role in insurance and perception by the public itself. In the next part is presented the project itself, the idea including the goal and also its business model for the coming period. This chapter is key as it analyses in detail the marketing strategy of the project and its strengths and weaknesses. The fifth chapter analyses the results of the questionnaire survey related to the project. The last, i.e. the sixth chapter, focuses on the possible application of the project to the foreign market.
Klíčová slova: insurance; marketing mix; consultant; business model; abroad application; German market; marketing communications

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 6. 2017
Datum podání práce: 22. 4. 2018
Datum obhajoby: 21. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62449/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: