Virtuální realita jako nový marketingový nástroj

Název práce: Virtuální realita jako nový marketingový nástroj
Autor(ka) práce: Černý, Petr
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pavlíček, Antonín
Oponenti práce: Juříček, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Zaměření mé diplomové práce je na virtuální realitu jako nástroj nové generace marketingu soustřeďujícího se na realitní odvětví. Práce se zabývá objasněním problematiky virtuální reality, jejich různých podob, inovačních potenciálů a nových možností představování produktů zákazníkům. Přínos diplomové práce spočívá v představení metodiky vytvoření virtuálního modelu. Následně je autorem práce proveden výzkum dotazníkovým šetřením, jehož cílem je analyzovat stanovené hypotézy související s virtuální realitou. K ucelení povědomí o virtuální realitě jsou provedeny expertní rozhovory s nezávislými realitními makléři. Poslední část práce je zaměřena na testování vytvořeného virtuálního modelu. Virtuální model je výstupem představené metodiky, model je následně předveden a testován uživateli. Na základě získaných výsledků je stanovena odpověď na vybranou hypotézu definovanou v předešlé kapitole.
Klíčová slova: Virtuální realita; marketing; management; realitní trh; 3D technologie
Název práce: Virtual reality as new marketing tool
Autor(ka) práce: Černý, Petr
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pavlíček, Antonín
Oponenti práce: Juříček, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The focus of my diploma thesis is on virtual reality as a tool of the new generation of marketing focused on the real estate sector. The thesis deals with clarification of the problems of virtual reality, its different forms, innovative potentials and new possibilities of introducing products to customers.The benefit of the diploma thesis is to introduce the methodology of creating a virtual model. Subsequently, the author of the work performs a questionnaire survey, which aim is to analyze certain hypotheses related to the virtual reality. Expert interviews with independent real estate brokers are carried out to improve the awareness of virtual reality. The last part of the thesis is focused on testing of the created virtual model. The virtual model is an output of the presented methodology, the model is than demonstrated and tested by the user. Based on the received results, the response to the selected hypothesis defined in the previous chapter is determined.
Klíčová slova: marketing; Management; Virtual reality; real estate; 3D technology

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 1. 2017
Datum podání práce: 22. 4. 2018
Datum obhajoby: 5. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60706/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: