Analýza strategie firmy Lindab a.s. na slovenském trhu

Název práce: Analýza stratégie firmy Lindab a.s. na slovenskom trhu
Autor(ka) práce: Dučáková, Ema
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Badzíková, Lenka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom mojej bakalárskej práce bolo analyzovať stratégiu podniku Lindab a.s. a pomocou analýz vyhodnotiť výsledky. V práci som rozobrala teoretické prístupy k definovaniu stratégií podniku, ako sú strategické riadenie, procesy, základné časti stratégie podniku a strategické operácie. Praktická časť je zameraná na aplikovanie teoretických poznatkov na konkrétny podnik. Preskúmala som externé a interné prostredie podniku a takisto som previedla SWOT a PEST analýzu. Na základe výsledkov z prevedených analýz som definovala stratégiu podniku a formulovala doporučenia pre jej možný rozvoj.
Klíčová slova: stratégia podniku; strategické procesy; analýza externého a interného prostredia podniku; SWOT analýza; PEST analýza
Název práce: Analýza strategie firmy Lindab a.s. na slovenském trhu
Autor(ka) práce: Dučáková, Ema
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Badzíková, Lenka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem mojí bakalářské práce bylo analyzovat strategii podniku Lindab a.s. a pomocí analýz vyhodnotit výsledky. V práci jsem rozebrala teoretické přístupy k definování strategií podniku, jako jsou strategické řízení, procesy, základní části strategie podniku a strategické operace. Praktická část je zaměřena na aplikování teoretických poznatků na konkrétní podnik. Prozkoumala jsem externí a interní prostředí podniku a také jsem převedla SWOT a PEST analýzu. Na základě výsledků z provedených analýz jsem definovala strategii podniku a formulovala doporučení pro jeho možný rozvoj.
Klíčová slova: stratégie podniku; strategické procesy; analýza externího a interního prostředí podniku; SWOT analýza; PEST analýza
Název práce: Strategy analysis of Lindab a.s. in the Slovak market
Autor(ka) práce: Dučáková, Ema
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Badzíková, Lenka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of my bachelor thesis was to analyse the strategy of Lindab a.s. and to evaluate the results. In my thesis, I have devised theoretical approaches to define business strategies such as strategic management, processes, core business strategy, and strategic operations. The practical part is focused on the application of the theoretical knowledge to a specific company. I have evaluated the external and internal environment of the business, and I have also transposed the SWOT and PEST analysis. Based on the results of the analyses, I defined the company strategy and formulated recommendations for its possible development.
Klíčová slova: strategic processes; corporate strategy; PEST analysis; analysis of external and internal environment of business; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 6. 2017
Datum podání práce: 23. 4. 2018
Datum obhajoby: 21. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62333/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: