Personální marketing ve vybraném mezinárodním podniku

Název práce: Personální marketing ve vybraném mezinárodním podniku
Autor(ka) práce: Vaculová, Šárka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Legnerová, Kateřina
Oponenti práce: Sido, Michael
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce „Personální marketing ve vybraném mezinárodním podniku“ se zabývá trendem využívání marketingových postupů v řízení lidských zdrojů a jejich aplikací firmou Philip Morris ČR a.s. Cílem práce je prozkoumání konkrétních činností personálního marketingu zaměřených na studenty a absolventy vysokých škol ve vybrané firmě, zhodnocení těchto aktivit a navržení možných doporučení ke zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou shrnuty a vymezeny základní pojmy a popsány vybrané činnosti personálního marketingu včetně aktuálních trendů v této oblasti v České republice. Praktická část se zaměřuje na představení firmy Philip Morris ČR a.s. a zmapování jejích aktivit personálního marketingu. Součástí práce je kvantitativní dotazníkové šetření ohledně preferencí studentů a absolventů o jejich budoucím zaměstnavateli. Výsledky výzkumu a celé praktické části jsou zanalyzovány, zhodnoceny a v závěru práce jsou navržena doporučení do budoucna včetně podnětů pro projekt nových kariérních stránek.
Klíčová slova: personální marketing; budování značky; získávání zaměstnanců; studenti; absolventi
Název práce: HR Marketing in the selected international company
Autor(ka) práce: Vaculová, Šárka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Legnerová, Kateřina
Oponenti práce: Sido, Michael
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Diploma thesis "HR Marketing in the selected international company" deals with the trend of using marketing processes in the management of human resources and their application for Philip Morris ČR a.s. The aim of this thesis is to examine specific activities of HR marketing oriented on students and graduates of universities in the chosen company, to evaluate these activities and to suggest possible recommendations for improvement. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, there are main terms as well as chosen activities of HR marketing described and defined including current trends in this area in Czech Republic. Practical part focuses on Philip Morris ČR a.s. introduction as well as on mapping its HR activities. Part of the thesis is also questionnaire survey about preferences of students and absolvents about their future employer. In the final chapters, the results of the research and the whole practical part are analysed and evaluated and recommendations for the future including proposals for a project of new career websites are proposed.
Klíčová slova: employee acquisition; students; absolvents; HR Marketing; employer branding

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra personalistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 4. 2017
Datum podání práce: 23. 4. 2018
Datum obhajoby: 7. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/61713/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: