Zhodnocení produktů fair trade a možnosti jejich prodeje v Ruské federaci

Název práce: Zhodnocení produktů fair trade a možnosti jejich prodeje v Ruské federaci
Autor(ka) práce: Kalců, Milan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sato, Alexej
Oponenti práce: Kunz, Vilém
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá zhodnocením produktů fair trade a možností jejich prodeje v Ruské federaci. Cílem práce je vymezit koncept obchodování fair trade a jeho podíl v mezinárodním obchodě, charakterizovat specifické vlastnosti produktů fair trade a zhodnotit možnost uplatnění fair trade výrobků v Rusku. Pro dosažení cíle práce je využita marketingová analýza 4P, ve které jsou zkoumány specifické vlastnosti kávy obchodované v rámci konceptu fair trade, PEST analýza specifikující ruský trh a ruské spotřebitele. V poslední kapitole je využito vlastní pozorování, na základě kterého je vytvořen popis aktuální situace v prodeji fair trade produktů v Rusku. Z provedených analýz a pozorování je zhodnocena možnost uplatnění konceptu fair trade na ruském trhu a je formulován závěr práce.
Klíčová slova: konkurenceschopnost; ruský trh; fair trade; spravedlivá cena; sociální marketing
Název práce: Appraisal of fair trade products and its sale opportunity in Russian Federation
Autor(ka) práce: Kalců, Milan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sato, Alexej
Oponenti práce: Kunz, Vilém
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor’s thesis is dedicated to the appraisal of fair trade products and its sale opportunity in Russian Federation. The aim of the thesis is to define the concept of fair trade business and its participation in international trade, provide the characteristics of the fair trade products‘ specificities and evaluate the business potential of fair trade products in Russia. For the aim achievement, the 4Ps marketing analysis characterizing the specificities of fair trade coffee is used at first. Next, the PEST analysis is describing the Russian market and its consumers from global factors perspective. The final chapter includes the findings from executed observation in Russia, on behalf of which the current situation description is assembled. In closing, there is the evaluation of the sale opportunities in Russia provided, and the conclusion is phrased.
Klíčová slova: competitiveness,; fair trade; Russian market; social marketing; fair price

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 2. 2017
Datum podání práce: 23. 4. 2018
Datum obhajoby: 21. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60607/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: