Klíčové faktory úspěchu společnosti Inditex S.A

Název práce: Klíčové faktory úspěchu společnosti Inditex S.A
Autor(ka) práce: Lachová, Denisa
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Hejsler, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá identifikací a analýzou klíčových faktorů úspěchu společnosti Inditex S.A. Jako výzkumná metoda byla zvolena případová studie, která analyzuje okolnosti vzniku společnosti, její mezinárodní expanzi, skutečnosti vedoucí k dosažení dominantní pozice Inditexu v oděvním průmyslu a vliv udržitelnosti na produkci skupiny Inditex. První kapitola se věnuje popisu vhodnosti volby případové studie jako metody výzkumu a dále představuje šest fází při sestavování případové studie. Druhá kapitola se zabývá sběrem dat o skupině Inditex a jejich analýze. Postupně je představena historie společnosti, její postavení v oděvním průmyslu, specifika marketingového mixu jednotlivých maloobchodních formátů a aktuální strategie celé skupiny. Ve druhé kapitole jsou také prezentovány výsledky dotazníkového šetření zabývajícího se rolí udržitelnosti módy v nákupním rozhodování zákazníků Zary. Obsahem třetí kapitoly je interpretace výsledků výzkumu formou SWOT analýzy, která představuje silné a slabé stránky skupiny Inditex a příležitosti a hrozby, kterým skupina aktuálně čelí nebo čelit bude.
Klíčová slova: Pull & Bear; Inditex; Zara; Massimo Dutti; Bershka; Stradivarius; Zara Home; Uterqüe; SWOT analýza; Oysho; Fast fashion; případová studie; online prodej
Název práce: Key success factors of the company Inditex S.A
Autor(ka) práce: Lachová, Denisa
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Hejsler, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Master's thesis deals with the identification and analysis of key success factors of the multinational clothing group Inditex S.A. A case study has been chosen as a suitable research method to analyse the circumstances leading to the establishment of the company, its international expansion, the factors contributing to Inditex's dominant position in the clothing industry and the impact of sustainability trend on Inditex's production. The first chapter describes the suitability of applying the case study as a research method and introduces six phases of conducting the case study. The second chapter focuses on collecting and analysing data about the Inditex group. The company's history, its position in the clothing industry, the specifics of the marketing mix of the individual retail formats and the current strategies of the whole group are presented. The second chapter also introduces the results of a questionnaire survey on the role of fashion sustainability in customer's purchase decision-making. The third chapter interprets the results of the case study research in the form of a SWOT analysis which presents the strengths and weaknesses of the Inditex group and the opportunities and threats which the group is currently facing.
Klíčová slova: Pull & Bear; Oysho; Case study; SWOT analysis; Bershka; Online sales; Zara Home; Fast fashion; Stradivarius; Massimo Dutti; Uterqüe; Inditex; Zara

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 8. 2017
Datum podání práce: 24. 4. 2018
Datum obhajoby: 30. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62752/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: