Aplikace globálního konceptu category managementu vybrané firmy na českém trhu

Název práce: Aplikace globálního konceptu category managementu vybrané firmy na českém trhu
Autor(ka) práce: Küblbeková, Eva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Havlínová, Slavomíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je aplikace konceptu category managementu na kategorii ovoce a zelenina ve společnosti Ahold Czech Republic. V teoretické části práce jsou popsány základní východiska category managementu a kroky procesu category managementu. V praktické části je provedena analýza spotřebitelského chování v rámci kategorie ovoce a zelenina, navržena segmentace zákazníků kategorie a provedeno hodnocení sortimentu a inovačních produktů kategorie. Na základě analýz a vlastního průzkumu jsou navržena doporučení pro kategorii ovoce a zelenina.
Klíčová slova: category management; kategorie ovoce a zelenina; trendy retailingu; spotřebitelské chování; nákupní chování; segmentace zákazníka; hodnocení sortimentu
Název práce: Application of the Global Concept of Category Management in Selected Company on the Czech Market
Autor(ka) práce: Küblbeková, Eva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Havlínová, Slavomíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is the application of the concept of category management for the category fruit and vegetables in Ahold Czech Republic. The theoretical part of the thesis describes the basic principles of category management and the steps of the category management process. Practical part of the thesis includes analysis of consumer behaviour and design of customer segmentation within the fruit and vegetables category. The evaluation of assortment and innovative products of fruit and vegetables category is carried out. Based on analyses and own surveys, recommendations are proposed for the fruit and vegetables category.
Klíčová slova: category management; fruit and vegetables categories; retail trends; consumer behavior; purchasing behavior; customer segmentation; evaluation of the product range

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 6. 2017
Datum podání práce: 24. 4. 2018
Datum obhajoby: 5. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62581/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: