Budování značky v oblasti ruční výroby módních doplňků

Název práce: Budovanie značky v oblasti ručnej výroby módnych doplnkov
Autor(ka) práce: Jarošová, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Vestenický, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto bakalárska práca si v prvej kapitole kladie za cieľ priblížiť čitateľovi trh ručne vyrábaných módnych doplnkov. Podrobne dokumentuje špecifiká ručnej výroby a jej odlišnosti vo vzťahu k ostatným trhom. Ďalším nemenej dôležitým cieľom pre druhú a tretiu kapitolu tejto práce je popísať a zhodnotiť fungovanie vlastnej značky, ktorá sa venuje ručnej výrobe módnych doplnkov presnejšie dámskych šperkov.
Klíčová slova: móda; výroba; značka
Název práce: Building a brand in the field of handmade fashion accessories
Autor(ka) práce: Jarošová, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Vestenický, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This bachelor's thesis aims to explain the market of hand-made fashion accessories, in the first chapter. It details the specifics of manual production and its differences in relation to other markets. Another not less important goal for the second and third chapter is to describe and evaluate the functioning of own brand, which produces handmade fashion accessories for women.
Klíčová slova: handmade; brand; fashion
Název práce: Budování značky v oblasti ruční výroby módních doplňků
Autor(ka) práce: Jarošová, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Vestenický, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato bakalařská práce si v první kapitole klade za cíl přiblížit čtenářovi trh ručně vyráběných módních doplňků. Podrobně dokumentuje specifika ruční výroby a její odlišnosti ve vztahu k ostatním trhům. Dalším neméně důležitým cílem pro druhou a třetí kapitolu této práce je popsat a zhodnotit fungování vlastní značky, která se věnuje ruční výrobě módních doplňlů, přesněji dámských šperků.
Klíčová slova: móda ; výroba; značka

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 3. 2017
Datum podání práce: 24. 4. 2018
Datum obhajoby: 21. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/61253/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: