Nové trendy marketingovej komunikácie a ich využitie v praxi

Název práce: Nové trendy marketingovej komunikácie a ich využitie v praxi
Autor(ka) práce: Murčo, Dušan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vítek, Jiří
Oponenti práce: Popel, Stanislav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práca sa zaoberá novými trendami marketingovej komunikácie a ich aplikácií v praxi. V prvej časti je vysvetlená teória a nový prístup k marketingu, tak ako aj téoria marketingovej komunikácie. Po nej už nasledujú spracované vybrané nové trendy marketingovej komunikácie. V praktickej časti je predstavená spoločnosť Student Agency. Nosnú časť tvorí návrh na využitie nových trendov v komunikácií tejto firmy. Sú predstavené 2 varianty možného prevedenia, v závere je finalné odproučenie.
Klíčová slova: facebook; socialne siete; web 2.0; viral; student agency; marketing; nove trendy marketingovej komunikacie
Název práce: New trends of marketing communication and their application in practice
Autor(ka) práce: Murčo, Dušan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vítek, Jiří
Oponenti práce: Popel, Stanislav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Klíčová slova:
Název práce: New trends of marketing communication and their application in practice
Autor(ka) práce: Murčo, Dušan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vítek, Jiří
Oponenti práce: Popel, Stanislav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 6. 2008
Datum podání práce: 4. 6. 2008
Datum obhajoby: 9. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9755/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: