Standardizace a integrace dat pomocí ETL pro integrovaný pohled na zákazníka

Název práce: Standardization and integration of data using ETL for integrated customer view
Autor(ka) práce: Krukovich, Volha
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pour, Jan
Oponenti práce: Filipe Beato Mourato de Matos , Tiago
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The main objective of the thesis is the analysis, design and implementation of the ETL tool and processes used for a logistics organisation that went through recent mergers and acquisitions and procured multiple other organizations, to provide a consolidated 360 view of their client base by the standard various data elements available across the legacy systems. The first sections of the thesis cover the theory and strategy for the implementation CRM solution.The remaining section of this thesis covers design and implementation of the Extract-Transform-Load processes used to create a single customer view from interfacing the existing legacy systems within the organisation. This diploma thesis will emphasise the need of the importance of a robust Customer Relationship Management system within an organization.
Klíčová slova: Siebel; Oracle; Consolidated customer view; ETL; QualityStage; Data Quality; Data Integration Tools; ERP; CRM; DataStage
Název práce: Standardizace a integrace dat pomocí ETL pro integrovaný pohled na zákazníka
Autor(ka) práce: Krukovich, Volha
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pour, Jan
Oponenti práce: Filipe Beato Mourato de Matos , Tiago
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Hlavním cílem teto práce je analýza, návrh, implementace ETL a procesů používaných pro logistickou organizaci, která prošla nedávnými fúzemi a akvizicemi a obstarala několik dalších organizací. Poskytnout konsolidovaný 360-stupňový pohled na svou klientskou základnu standardními datovými prvky které jsou dostupne ve starších systémech. První část práce se zabýva teorií a strategií implementace CRM řešení.Zbývající část této práci se zabývá návrhem a implementací procesů Extract-Transform-Load používaných k vytvoření jednotného pohledu na zákazníka z propojení stávajících starších systémů v rámci organizace. Tato diplomová práce bude zdůrazňovat potřebu důležitosti robustního systému řízení vztahů se zákazníky v rámci organizace.
Klíčová slova: Siebel; Oracle; Data Quality; Nástroje pro integraci dat; ERP; CRM; Konsolidovaný pohled na zákazníka; ETL; DataStage; QualityStage

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 10. 2016
Datum podání práce: 24. 4. 2018
Datum obhajoby: 31. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59240/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: