Strategie značky IQOS v České republice

Název práce: Strategie značky IQOS v České republice
Autor(ka) práce: Cidlinský, Filip
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Grof, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce na téma Strategie značky IQOS v České republice je rozdělena do dvou hlavních částí. První část představuje společnost Philip Morris International i legislativní prostředí v oblasti podnikání tabákových firem v České republice. Zároveň definuje teoretický základ pro budování značky jako takové. Praktická část analyzuje samotnou značku IQOS a aktivity vedoucí k jejímu budování. V praktické části je zpracována analýza povědomí o značce v jednotlivých cílových skupinách rozdělených podle věku. Závěr práce navrhuje možnosti, jak jednotlivé poznatky výzkumu vyžít pro budoucí budování značky IQOS.
Klíčová slova: Značka; Budování značky; IQOS; Legislativa
Název práce: Strategy of the brand IQOS in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Cidlinský, Filip
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Grof, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis with a topic Strategy of the brand IQOS in the Czech Republic is divided into two parts. Theoretical part introduces the company Philip Morris International and the legal rules for the tobacco industry in the Czech Republic. It also defines the theoretical background for brand building. The practical part analysis the brand IQOS and brand building activities. There is also analysis of IQOS brand awareness in target groups selected by their age. In the conclusion, there are mentioned possible options how to make use of all findings from the research during the future brand building process of the brand IQOS.
Klíčová slova: Brandbuilding; IQOS; Brand; Legislation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Podnikání a právo
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 6. 2017
Datum podání práce: 25. 4. 2018
Datum obhajoby: 5. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62583/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: