Strategie rozšíření činnosti společnosti EYELEVEL v asijsko-pacifickém a severoamerickém regionu

Název práce: Strategie rozšíření činnosti společnosti EYELEVEL v asijsko-pacifickém a severoamerickém regionu
Autor(ka) práce: Besarab, Olena
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Gullová, Soňa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce analyzuje příležitosti pro rozšíření spolupráce společnosti EYELEVEL a VF Corporation na severoamerickém a asijsko-pacifickém regionu a navrhuje způsob zahájení tohoto rozvoje. Použitými výzkumnými metodami jsou analýza, komparace a osobní konzultace s pracovníky společnosti. V první kapitole práce je představena teoretická a praktická charakteristika společnosti EYELEVEL a je zde vymezené její působení. Druhá kapitola se věnuje analýze zákazníka – VF Corporation. Třetí kapitola podrobně zkoumá odvětví módního průmyslu a retailu s cílem odhalení potenciálu a hrozeb. Čtvrtá kapitola obsahuje analýzu a hodnocení makroprostředí trhů ve vymezených regionech. Pátá kapitola shrnuje poznatky získané provedenými výzkumnými metodami formou SWOT analýzy. Šestá kapitola je věnována návrhu zahájení rozšíření spolupráce EYELEVEL a VF Corporation.
Klíčová slova: EYELEVEL; VF Corporation; vybavení značkových prodejen; B2B vztahový marketing
Název práce: The Business Development Strategy for EYELEVEL in Asia-Pacific and North American region
Autor(ka) práce: Besarab, Olena
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Gullová, Soňa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis analyzes the opportunities for developing the existing cooperation between EYELEVEL and VF Corporation in the North American and Asia-Pacific regions and suggests a way to start this development. The research methods used are analysis, comparison and personal consultations with the company's employees. The first chapter of the thesis presents the theoretical and practical characteristics of EYELEVEL and defines the environment, in which EYELEVEL operates. The second chapter deals with the analysis of the customer - VF Corporation. The third chapter examines in detail the fashion industry as well as the retail with a goal to reveal its’ potential and threats. The fourth chapter analyzes and evaluates the macroeconomic environment of the selected markets in the defined regions. The fifth chapter summarizes the findings in SWOT analysis. The sixth chapter is devoted to the proposal of launching the development strategy of business cooperation of EYELEVEL and VF Corporation.
Klíčová slova: EYELEVEL; VF Corporation; branded retail fixtures; B2B relationship marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 1. 2017
Datum podání práce: 25. 4. 2018
Datum obhajoby: 5. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60384/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: