Strategie řízení zahraničních zastoupení II. stupně agentury CzechTourism

Název práce: Strategie řízení zahraničních zastoupení II. stupně agentury CzechTourism
Autor(ka) práce: Kroutil, Marek
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Jarolímková, Liběna
Oponenti práce: Vysloužilová, Klára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je analyzovat možnosti propagace destinace cestovního ruchu na významných zdrojových trzích České republiky formou zahraničních poboček za účelem podpory příjezdového cestovního ruchu. Důraz je kladen především na propagaci prostřednictvím soukromého subjektu – smluvního partnera, který má pro tyto účely statut zahraničního zastoupení tzv. II. stupně. Na základě analýzy a trendu způsobu realizace marketingového managementu hlavních konkurentů je dalším cílem práce tvorba systému řízení těchto zastoupení v podmínkách agentury CzechTourism při propagaci destinace na nových perspektivních zdrojových trzích. Vytvořené zásady činnosti zahraničních zastoupení II. stupně by poté měly sloužit jako výchozí podklad pro zpracování interních směrnic České centrály cestovního ruchu – CzechTourism jasně definujících tyto smluvní vztahy.
Klíčová slova: Indie; marketingové řízení; centrála cestovního ruchu; destinace cestovního ruchu; zahraniční zastoupení; mezinárodní cestovní ruch; management destinace; CzechTourism; NTO
Název práce: The Management Strategy of CzechTourism II. Degree Foreign Offices
Autor(ka) práce: Kroutil, Marek
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Jarolímková, Liběna
Oponenti práce: Vysloužilová, Klára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main aim of this thesis is to analyse possibilities of promotion of the tourism destination - Czech Republic - in important source markets in the form of foreign offices in order to support inbound tourism. Emphasis is placed mainly on the promotion through a private entity - a contractual partner, who has the status of foreign office of the so called II. degree for these purposes. Based on the analysis and the trend of the marketing management of its main competitors, next goal is to create a system of managing these representations in conditions of CzechTourism agency in promoting the destination in new promising source markets. These principles should then be used as the basis for the internal guidelines of the Czech Tourist Authority - CzechTourism clearly defining these contractual relationships.
Klíčová slova: CzechTourism; tourism board; international tourism; destination management; tourist destination; India; NTO; foreign office; marketing management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 5. 2016
Datum podání práce: 25. 4. 2018
Datum obhajoby: 28. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57757/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: