Analýza marketingových aktivit vybraného e-shopu

Název práce: Analýza marketingových aktivit vybraného e-shopu
Autor(ka) práce: Krivenchuk, Jekaterina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Čermák, Radim
Oponenti práce: Sigmund, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových aktivit vybraného e-shopu v oblasti internetového marketingu. Pro lepší pochopení problematiky internetového marketingu je nejprve vymezen teoretický rámec online nástrojů a související s tím pojmy. Hlavními předměty teoretické části jsou SEO, internetová reklama, sociální media, přímý marketing, public relations a podpora prodeje. Praktická část je vypracována na základě sesbíraných a poskytnutých dat. Data jsou zpracována pomocí marketingových nástrojů, vymezených v teoretické části bakalářské práce. Další části je celkové hodnocení marketingových aktivit vybraného e-shopu pomocí dat, uvedených v teoretické a praktické části bakalářské práce. Teoretická část je zpracována pomoci metody literární rešerše podle zahrnutého materiálu a použitých pramenů. Pro zpracovaní praktické části jsou použity teoretické metody klasifikační a vztahové analýzy.Výsledkem práce je návrh pro zlepšení marketingových aktivit internetového obchodu a přehled o současných nástrojích v oblasti marketingu na internetu. Tato práce je doporučena především vlastníkům malých e-shopů a podnikatelům, který chtějí efektivně podnikat na platformě internetu.
Klíčová slova: internetový marketing; SEO; marketingové aktivity; klíčová slova; PPC
Název práce: Analysis of the marketing activities of the selected e-shop
Autor(ka) práce: Krivenchuk, Jekaterina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Čermák, Radim
Oponenti práce: Sigmund, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the analysis of the marketing activities of the selected e-shop in the area of internet marketing. For a better understanding of Internet marketing issues, the theoretical framework of online tools and related concepts is first outlined. The main topics of the theoretical part are SEO, Internet advertising, social media, direct marketing, public relations and sales support. The practical part is based on collected and provided data. The data is processed by using the marketing tools defined in the theoretical part of the bachelor thesis. Another part is the overall evaluation of the marketing activities of the selected e-shop using the data presented in the theoretical and practical parts of the bachelor's thesis.The theoretical part is processed using the method of literary research based on the material covered and the sources used. The theoretical methods of classification and relationship analysis are used for the practical part.The result of the thesis is a proposal to improve Internet marketing activities and an overview of current marketing tools on the Internet. This work is recommended especially for small e-shop owners and entrepreneurs whose want to do business on the Internet platform efficiently.
Klíčová slova: SEO; marketing activities; keywords; PPC; Internet marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 2. 2018
Datum podání práce: 26. 4. 2018
Datum obhajoby: 14. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64661/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: