Analýza marketingové komunikace společnosti Heaven Labs, s.r.o. se zaměřením na brand ambassadory

Název práce: Analýza marketingové komunikace společnosti Heaven Labs, s.r.o. se zaměřením na brand ambassadory
Autor(ka) práce: Karpíšek, Jiří
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Přibil, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Heaven Labs, s.r.o., která se zaměřuje na prodej plnohodnotné potraviny v prášku s názvem Mana. Hlavním cílem práce je zjistit, jakou ochotou disponují zákazníci Many angažovat se na propagaci produktu. V teoretické části je definována marketingová komunikace, základní pojmy související s ambassador marketingem a některé moderní marketingové trendy. V praktické části je představena společnost Heaven Labs s.r.o., její marketingová komunikace a popsán koncept ambassador marketingu. Následně je proveden kvantitativní marketingový výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření. Na jeho základě je zhodnocena ochota zákazníků angažovat se na propagaci Many a identifikovány klíčové faktory, které působí na zákazníkovu angažovanost propagovat Manu.
Klíčová slova: Ambassador; komunikační nástroj; marketingová komunikace; angažovanost zákazníků; značka
Název práce: Analysis of a Marketing Communication of Heaven Labs, Ltd with a focus on brand ambassadors
Autor(ka) práce: Karpíšek, Jiří
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Přibil, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of Heaven Labs, s.r.o. This company is focused on selling full-value powdered food called Mana. The main goal of the work is to find out how many customers are willing to promote this product. The theoretical part defines marketing communication, basic concepts related to ambassador marketing and some modern marketing trends. The practical part introduces Heaven Labs s.r.o., its marketing communication and the concept of the ambassador marketing. Subsequently, quantitative marketing research is conducted through a questionnaire survey. Based on this, the work evaluates customers' willingness to engage in the promotion of Mana, and identifies key factors, that affect customers’ engagement in promoting the product.
Klíčová slova: Ambassador; communication tools; marketing communication; customer engagement; brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 10. 2017
Datum podání práce: 26. 4. 2018
Datum obhajoby: 31. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/63704/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: