Marketingový plán pro vybranou hotelovou restauraci

Název práce: Marketingový plán pro vybranou hotelovou restauraci
Autor(ka) práce: Nováková, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Petrů, Zdenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je vytvoření marketingového plánu pro vybranou hotelovou restauraci. Zvolená marketingová komunikace probíhá pouze na internetu, kde je snazší najít vytipovaného cílového zákazníka.
Klíčová slova: online marketing; propagace na sociálních sítích; marketingový plán
Název práce: Marketing plan for a chosen hotel restaurant
Autor(ka) práce: Nováková, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Petrů, Zdenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this diploma thesis is to write up a marketing plan for a chosen hotel restaurant. The marketing communication was selected to be only online, because it allows to find the target customer more easily.
Klíčová slova: online marketing; social net's promotion; marketing plan

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 9. 2017
Datum podání práce: 27. 4. 2018
Datum obhajoby: 28. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62985/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: