Destinační marketing Východní Moravy

Název práce: Destinační marketing Východní Moravy
Autor(ka) práce: Slováková, Nikola
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Daňová, Dana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem diplomové práce je na základě dostupných informací, statistik a výzkumů agentury CzechTourism definovat vhodné cílové segmenty a navrhnout vhodné produkty a opatření ke zvýšení návštěvnosti Východní Moravy v rámci incomingového cestovního ruchu. Teoreticky zaměřená je převážně první kapitola zabývající se popisem destinačního marketingu stejně jako popisem organizací destinačního managementu, segmentace a současných trendů v destinačním marketingu. V dalších částech lze nalézt charakteristiku vybraných cílových segmentů i přiblížení marketingové strategie regionu. Na základě těchto informací je navržen marketingový mix a SWOT analýza regionu. Následně jsou s ohledem na charakteristiku jednotlivých segmentů a převažující archetypy navrženy návrhy produktů stejně jako doporučení k již existujícím produktům i způsoby, jakými lze jednotlivé segmenty oslovit.
Klíčová slova: destinace; destinační marketing; segmentace; region; archetypy; zacílení; produkt; Východní Morava; segment
Název práce: Destination Marketing of Eastern Moravia
Autor(ka) práce: Slováková, Nikola
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Daňová, Dana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main aim of this thesis is to determine target market segments, based on available information and statistics, and subsequently suggest measures and suitable products determined to increase number of visits of Eastern Moravia region within incoming tourism. The first chapter theoretically describes information concerning destination marketing and destination management organizations, as well as importance of segmentation and contemporary trends in destination marketing. Next chapters describe chosen market segments of tourists as well as marketing strategy of the region. Based on these information, a marketing mix is suggested, SWOT analysis is performed and suggestions of products and recommendations to increase visits of Eastern Moravia region are made, while characteristics of individual segments and predominating archetypes are taken into consideration. Furthermore, possible forms of communication with these segments are suggested.
Klíčová slova: region; Eastern Moravia; segmentation; segment; archetype; targeting; product; destination; destination marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 6. 2017
Datum podání práce: 26. 4. 2018
Datum obhajoby: 23. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62397/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: