Marketingová strategie spol. Baťa

Název práce: Marketingová strategie spol. Baťa
Autor(ka) práce: Procházková, Agáta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Brezinová , Iveta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V této bakalářské práci se zabýváme analýzou nákupního chování a preferencí mladých českých spotřebitelů, co se týče bot a jejich požadavků na boty. Poznatky a informace, které jsou pro účely této práce sbírány prostřednictvím online ankety a individuálních rozhovorů, jsou použity pro vytvoření marketingové komunikace pro uvedení nové globální produktové řady bot využívající inovativní technologie od společnosti Baťa na český trh. Práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část, přičemž v úvodní části jsou definovány hlavní pojmy týkající se marketingu, marketingového výzkumu a využívaných technologií v obuvnickém odvětví. Navazující praktická část je věnována sbírání informací o nákupním chování mladých Čechů, které jsou následně interpretovány, a v poslední kapitole je na jejich základě vytvořen návrh marketingové komunikace pro nový produkt, který je hlavním cílem této práce.
Klíčová slova: marketing; marketingová komunikace; obuv; Baťa
Název práce: Marketing strategy of the company Bata
Autor(ka) práce: Procházková, Agáta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Brezinová , Iveta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In this bachelor thesis, we analyze the purchasing behavior and preferences of young Czech consumers in terms of shoes and their shoe requirements. The knowledge and information that is collected via online surveys and individual interviews for the purposes of this work is used to create marketing communication for launching a new global shoe product line utilizing innovative technology from Bata to the Czech market. The thesis consists of the practical and theoretical part, while in the theoretical part are defined the main concepts related to marketing, marketing research and technologies used in the shoe branch. The following practical part is devoted to collecting information about the shopping behavior of young Czechs, which are subsequently interpreted, and used in the last chapter in order to create a proposal of marketing communication for the new product, which is the main aim of this work.
Klíčová slova: marketing; footwear; marketing communication; Baťa

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 3. 2017
Datum podání práce: 26. 4. 2018
Datum obhajoby: 29. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/61438/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: