Nové trendy uplatnení médií v komerčných komunikáciách

Název práce: Nové trendy uplatnení médií v komerčných komunikáciách
Autor(ka) práce: Bodnár, Marcel
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto bakalárska práca vymedzuje pojmy marketingové a komerčné komunikácie, reklama, reklamné výdaje a definuje jednotlivé reklamné médiá ? televíziu, rádio, tlač, Internet a ostatné médiá. Stručne popisuje históriu vývoja každého média a jeho výhody i nevýhody použitia jako reklamného média. Na základe výdajov do reklamných médií v Českej republike analyzuje ich použitie a načŕta trendy ich uplatnenia v budúcnosti. Práca obsahuje i odhad výdajov do reklamných médií v roku 2010.
Klíčová slova:
Název práce: New trends in the application of media in commercial communication
Autor(ka) práce: Bodnár, Marcel
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Klíčová slova:
Název práce: New trends in the application of media in commercial communication
Autor(ka) práce: Bodnár, Marcel
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 6. 2008
Datum podání práce: 6. 6. 2008
Datum obhajoby: 24. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9791/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: