Implementace category managementu v retailu

Název práce: Implementace category managementu v retailu
Autor(ka) práce: Voženílková, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Fuchs, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem implementace category managementu v retailu. Jejím cílem je zmapovat celý proces category managementu a zařadit tvorbu planogramu do kontextu category managementu, a to jak v teoretickém pojetí, tak v softwaru, v němž se planogramy vytváří. V práci je popsán celý proces category managementu a vysvětleny základní pojmy související s tímto tématem. Značná část se zabývá realizací kroků category managementu v softwaru Quant, který je využíván primárně pro tvorbu planogramů. Práce směřuje k sestavení optimálního planogramu pro pobočku a následné implementaci tohoto planogramu na pobočce. V práci jsou uvedeny i některé analýzy, které se často používají pro optimalizaci prostoru pobočky či sledování výkonu kategorií.
Klíčová slova: merchandising; software; space management; planogram; Quant; maloobchod; kategorie; category management
Název práce: Implementation of category management in retail
Autor(ka) práce: Voženílková, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Fuchs, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the subject of implementation of category management in retail. The main goal is to describe the whole process of category management and integrate the creation of planogram into the context of category management, not only in the theoretical conception but also in the software in which planograms can be created. The whole category management process is described in the thesis together with the basic terms related to this subject. A considerable part deals with the implementation of category management steps in the software Quant which is primarily used for creating planograms. The thesis aims to form an optimal planogram for a store and its implementation afterwards. Some analyses which are often used for optimizing stores space or following the category performance are introduced in the thesis.
Klíčová slova: merchandising; planogram; category management; space management; software; Quant; retail; category

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 3. 2017
Datum podání práce: 26. 4. 2018
Datum obhajoby: 23. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/61094/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: