Marketingová komunikace a budování značky pivovaru MariannuS

Název práce: Marketingová komunikácia a budovanie značky pivovaru MariannuS
Autor(ka) práce: Varholiková, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Kačala, Marián
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom záverečnej práce je výber vhodnej marketingovej stratégie a jej implementácia v pivovare Mariannus. Práca je rozdelená do štyroch kapitol. Obsahuje päť obrázkov, päť tabuliek a tri prílohy. Prvá kapitola je venovaná strategickému riadeniu podniku, marketingovej analýze, komunikačnej marketingovej stratégii, marketingovému plánu, odbytovej strarégii a stanoveniu marketingovej stratégie. V ďalšej časti je charakterizovaný strategický marketingový plán, súčasný stav konkurencie, spotrebiteľské správanie a trendy spotrebiteľov, konkurencia a pozícia na trhu.Záverečná kapitola sa zaoberá reklamnou kampaňou, konkrétnou marketingovou stratégiou, cenovou,a produktovou politikou.Výsledkom riešenia danej problematiky je konkrétna marketingová stratégia a jej implementácia v podniku.
Klíčová slova: marketingová stratégia; marketingový proces; marketing
Název práce: Marketingová komunikace a budování značky pivovaru MariannuS
Autor(ka) práce: Varholiková, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Kačala, Marián
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem záverečné práce je výběr vhodné marketingové strategie a její implementace v pivovaru Mariannus. Práce je rodělená do čtyř kapitol. Obsahuje pět grafů, pět tabulek a tři přílohy. První kapitola je věnovaná strategickému řízení podniku, marketingové analýze, komunikační marketingové strategii, marketingovému plánu a stanovení marketingové strategie. V další části je charakterizován strategický marketingový plán, současný stav konkurence, spotřebitelské chování, trendy konkurence a pozice na trhu. Závěrečná kapitola pojednává o reklamní kampani, konkrétní marketingové strategii ale i cenové a produktové politice. Výsledkem řešení dané problematiky je konkrétní marketingová strategie a její implementace v podniku.
Klíčová slova: marketingová strategie; marketingový proces; marketing
Název práce: Marketing communication and brand establishment of Mariannus brewery
Autor(ka) práce: Varholiková, Petra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Kačala, Marián
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of the final thesis is to select the appropriate marketing strategy and its implementation in the Mariannus brewery. The thesis is divided into four chapters. It contains five pictures, five tables, and three attachments. The first chapter is devoted to strategic business management, marketing analysis, communication marketing strategy, marketing plan, marketing strategy and marketing strategy.The next part is characterized by strategic marketing plan, current state of competition, consumer behavior and consumer trends, competition and market position.The final chapter deals with advertising campaign, specific marketing strategy, pricing, and product policy.The solution to this problem is a concrete marketing strategy and its implementation in the company.
Klíčová slova: marketing; marketing strategy; marketing process

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 9. 2016
Datum podání práce: 26. 4. 2018
Datum obhajoby: 21. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58307/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: