Relaunch produktu Simply Cola v České republice

Název práce: Relaunch produktu Simply Cola v České republice
Autor(ka) práce: Hölclová, Sára
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Jíchová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou znovuuvedení produktu Simply Cola od Red Bullu na trh České republiky. Simply Cola byla poprvé uvedena na český trh v roce 2012, avšak bez jakékoliv reklamní kampaně. Relaunch produktu proběhl poté v letech 2016 a 2017 a cílem této práce je analyzovat, zda byl úspěšný.V teoretické části práce jsou informace týkající se marketingu, marketingové komunikace, značky a její role v marketingu a inovací. V úvodu praktické části je charakterizována společnost Red Bull Česká republika, s.r.o. a její produktové portfolio. V následujících kapitolách je rozebrán relaunch a to jak v rámci prodejní, tak i marketingové strategie. V současné době je velmi důležité, aby spolu tato dvě oddělení komunikovala, protože jen tak je možné zasáhnout cílovou skupinu účinně.
Klíčová slova: marketing; marketingová komunikace; značka; relaunch; Simply Cola; Red Bull
Název práce: Relaunch of the product Simply Cola in Czech Republic
Autor(ka) práce: Hölclová, Sára
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Jíchová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This master thesis deals with the matter of relaunching the product Simply Cola in Czech Republic. The first launch of Simply Cola to czech market was in 2012 but there was no marketing campaign around it. Relaunch of the product was then in 2016 and 2017 and this work aims to analyse that the relaunch was successful.In theoretical part of the thesis there is information about marketing, marketing communication, brand and its role in marketing and innovations. At the beggining of the practical part, which forms the most important part, there is characterised the czech branch of Red Bull Company and its product portfolio. In the following chapters, there is the analysis of relaunch in the sales and marketing sphere. In these days it is very important to cooperate across the departments, because it is the only way how the company can effectively reach the target group.
Klíčová slova: marketing; marketing communication; brand; relaunch; Simply Cola; Red Bull

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 11. 2017
Datum podání práce: 27. 4. 2018
Datum obhajoby: 30. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64044/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: