Analýza inovativního spojení influencer marketingu, technologií a značky na příkladu čokolády Studentská Pečeť

Název práce: Analýza inovativního spojení influencer marketingu, technologií a značky na příkladu čokolády Studentská Pečeť
Autor(ka) práce: Hengalová, Ráchel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Influencer marketing je slovní spojení stále častěji skloňované v aktuálních marketingových příručkách a v kreativních zadáních reklamním agenturám. Je to nový marketingový trend, který, jak se zdá, velice dobře funguje v naší době přeplněné různými marketingovými sděleními. Tato práce si klade za cíl dokázat, že influencer marketing je funkční součástí marketingového mixu, který by neměl být opomíjený a mělo by se mu věnovat více pozornosti nejen při výuce marketingu, ale i v praxi. Práce také upozorňuje na to, že skutečně funkční influencer marketing musí být dobře promyšlený, influenceři zvolení tak, aby se hodili svou osobností k dané značce, spolupráce s influencery musí být smluvně ošetřená a influenceři by měli za svou účast v kampani vždy dostat odměnu specifikovanou ve smlouvě.
Klíčová slova: Influencer; Influencer marketing; YouTube; youtubeři; reklamní kampaň; Sociální média; Nestlé; Studentská Pečeť; Čokoláda hraje
Název práce: Analysis of the innovative connection of influencer marketing, technology and brand on the example of chocolate Studentska Pecet
Autor(ka) práce: Hengalová, Ráchel
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Influencer marketing has been appearing more commonly in current marketing guides and in creative briefs for advertising agencies. It is a new marketing trend that seems to work very well in our time, overwhelmed by various marketing communications. This work aims to prove that influencer marketing is a functional part of a marketing mix that should not be neglected and should be paid more attention not only in marketing education but also in practice. The work also points out that really effective influencer marketing must be well thought out, influencers chosen to match their personality to the brand, cooperation with influencers must be contractually treated, and influencers should always receive the reward specified in contract.
Klíčová slova: Influencer; YouTube; youtubers; social media; Influencer marketing; advertising campaign; Nestlé; Studentska Pecet; Cokolada hraje

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 11. 2017
Datum podání práce: 27. 4. 2018
Datum obhajoby: 30. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/63744/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: