Analýza chování spotřebitele na trhu nápojů Coca-Cola

Název práce: Analýza chování spotřebitele na trhu nápojů Coca-Cola
Autor(ka) práce: Milichovský, Václav
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Hradský, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářské práce se zaměřuje na analýzu chování spotřebitele na trhu nápojů Coca-Cola, prostřednictvím marketingového mixu analyzuje marketingovou strategii společnosti The Coca-Cola Company, v praktické části se zaměřuje na kvalitativní výzkum, pomocí metody focus group. Cílem výzkumu je zjistit, chování spotřebitelů na trhu nápojů Coca-Cola s ohledem na marketingový mix a chuťové preference.
Klíčová slova: Marketingový mix; Focus group; Coca-Cola
Název práce: Consumer behaviour analysis on the Coca-Cola market
Autor(ka) práce: Milichovský, Václav
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Hradský, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on the analysis of consumer behaviour in the Coca-Cola beverage market. It analyzes the marketing strategy of The Coca-Cola Company through the marketing mix. In the practical part it focuses on qualitative research using focus group method. The aim of the research is to analyze consumer behaviour in the Coca-Cola market regarding marketing mix and taste preferences.
Klíčová slova: Marketing mix; Focus group; Coca Cola

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 9. 2017
Datum podání práce: 27. 4. 2018
Datum obhajoby: 29. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/63150/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: