CSR společnosti Nespresso

Název práce: CSR společnosti Nespresso
Autor(ka) práce: Homolková, Nikola
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem CSR společnosti Nespresso. Jejím hlavním cílem je analyzovat společensky odpovědné aktivity a projekty této společnosti a na základě výzkumu zhodnotit znalost značky včetně jejích udržitelných aktivit, do kterých je intenzivně investováno. Práce je rozdělena do tří částí. První část se věnuje teoretickým východiskům konceptu CSR. Druhá část je zaměřena konkrétně na společnost Nespresso, její historii, koncept, vizi a především na projekty vztahující se k oblasti společenské odpovědnosti a udržitelnosti. Poslední, třetí, část se zabývá vlastním výzkumem o povědomí o značce a CSR aktivitách, následným zhodnocením získaných dat a doporučením pro možné zlepšení efektivity a propagace na kávovém trhu.
Klíčová slova: CSR (Společenská odpovědnost firem); trvale udržitelný rozvoj; kávový trh; Nespresso; káva
Název práce: CSR of the Nespresso company
Autor(ka) práce: Homolková, Nikola
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Bachelor thesis deals with the topic of CSR of the Nespresso company. The main aim of the thesis is to analyse corporate social responsible activities and projects of this company and on the basis of research evaluate its brand awareness including sustainable activities, that are being invested in a lot by the company. The thesis is divided in three parts. The first chapter explains theoretical topics concerning the CSR concept. The second chapter is focused on the Nespresso company, its history, concept, vision and primarily on projects regarding Corporate Social Responsibility and sustainability. The last part is dedicated to my own brand awareness and CSR activities research, followed by an evaluation of the data and by a recommendation for better effectivity and publicity on coffee market.
Klíčová slova: CSR (Corporate Social Responsibility); Nespresso; coffee; sustainable development; coffee market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 9. 2017
Datum podání práce: 27. 4. 2018
Datum obhajoby: 23. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62995/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: