Marketingová strategie společnosti Inditex na českém trhu

Název práce: Marketingová strategie společnosti Inditex na českém trhu
Autor(ka) práce: Stanchulyak, Ksenia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Drozen, František
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu současné marketingové strategie společnosti Inditex a prozkoumat, jestli je aplikovaná na českém trhu. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů marketingová strategie, mikro a makroprostředí podniku, seznamuje čtenáře s různými druhy marketingových strategií. Dále se práce zaměřuje na problematiku využívaní marketingu ve sféře mody a vysvětlení pojmů quick response a fast fashion. V navazující praktické části je uvedená informace o historickém vývoji společnosti, jejich finančních ukazatelích. Pak pomocí různých analýz je ohodnoceno okolí společnosti a interní situace, odhaleny silné, slabé stránky, příležitosti a hrozby. Na základě dosažených výsledku jsou uvedeny shrnutí a popis klíčivých prvků strategie společnosti Inditex a také prokázaná její účinnost na českém trhu.
Klíčová slova: Marketingová strategie; Inditex; SWOT analýza; fast-fashion; konkurence
Název práce: Inditex's marketing strategy on the Czech market
Autor(ka) práce: Stanchulyak, Ksenia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Drozen, František
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the current marketing strategy of Inditex and to examine whether it is applied on the Czech market. The theoretical part deals with explaining of the concept of marketing strategy, micro and macro environment of the company, introduces to the the reader different types of marketing strategies. Furthermore, the thesis focuses on the use of marketing in the fashion industry, explaining the definition of quick response and fast fashion. In the following practical part, the information about the historical development of the company and its financial indicators is given. Then, using various analyzes, the company's surroundings and internal situations are evaluated, strengths, weaknesses, opportunities and threats are revealed. On the basis of the obtained results, the summary and description of the key elements of Inditex's strategy are presented as well as its effectiveness on the Czech market.
Klíčová slova: Marketing strategy; Inditex; SWOT analysis; fast-fashion; competition

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 9. 2017
Datum podání práce: 27. 4. 2018
Datum obhajoby: 29. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62930/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: