Marketingová strategie společnosti AHI CARRIER CZ v segmentu malých klimatizačních jednotek

Název práce: Marketingová strategie společnosti AHI CARRIER CZ v segmentu malých klimatizačních jednotek
Autor(ka) práce: Taubmann, Radek
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategii společnosti AHI CARRIER CZ v segmentu malých klimatizačních jednotek. Cílem práce je na základě provedených analýz navrhnout vylepšení marketingové strategie společnosti AHI CARRIER CZ v segmentu malých klimatizačních jednotek. Teoretická část je zaměřená na popis marketingu a jeho podstatných prvků, SWOT a konkurenční analýzy a komunikačního mixu. Praktická část je zaměřená na popis společnosti, aplikování analýz, provedení dotazníkového šetření a návrh doporučení.
Klíčová slova: Konkurenční analýza; Analýza SWOT; Marketingový mix; Marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy of AHI CARRIER CZ in the segment of small air-conditioning units
Autor(ka) práce: Taubmann, Radek
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of AHI CARRIER CZ in the segment of small air-conditioning units. The aim of the work is to propose improvements of the marketing strategy of AHI CARRIER CZ in the segment of the small air-conditioning units. The theoretical part is focused on description of marketing and its essential elements, SWOT and competitive analysis and communication mix. The practical part is focused on company description, application of analysis, implementation of questionnaire survey and draft recommendation.
Klíčová slova: competitive analysis; marketing strategy; SWOT analysis; Marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Manažer obchodu
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 9. 2017
Datum podání práce: 27. 4. 2018
Datum obhajoby: 29. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62897/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: