Image a vnímání značky Sephora českými spotrebiteľmi

Název práce: Image a vnímanie značky Sephora českými spotrebiteľmi
Autor(ka) práce: Samošiová, Júlia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom práce je analyzovať ako vnímajú českí spotrebitelia značku Sephora a aký je jej image. Práca sa zameriava tiež všeobecne na to, aká je situácia na trhu s kozmetikou z parfumérií. Začiatok práce je venovaný objasneniu základných pojmov, čo je značka, aké sú jej prvky, hodnota, funkcia, identita a jej riadenie. Ďalšia časť je zameraná na image a vnímanie značky, druhy image a spôsob jeho vytvárania. Nasleduje definícia marketingového výskumu, jeho druhov a metód. V praktickej časti sú zhrnuté základné informácie o značke Sephora. Dôležitou súčasťou práce je vlastný marketingový výskum a jeho vyhodnotenie. V závere práce sú navrhnuté odporúčania do budúcnosti.
Klíčová slova: značka; image; Sephora
Název práce: Image a vnímání značky Sephora českými spotrebiteľmi
Autor(ka) práce: Samošiová, Júlia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem práce je analyzovat jak vnímají čeští spotřebitelé značku Sephora a jaký je její image. Práce se zaměřuje také obecně na to, jaká je situace na trhu s kosmetikou z parfumerií. Začátek práce je věnován objasnění základních pojmů, což je značka, jaké jsou její prvky, hodnota, funkce, identita a její řízení. Další část je zaměřena na image a vnímání značky, druhy image a způsob jeho vytváření. Následuje definice marketingového výzkumu, jeho druhů a metod. V praktické části jsou shrnuty základní informace o značce Sephora. Důležitou součástí práce je vlastní marketingový výzkum a jeho vyhodnocení. V závěru práce jsou navrženy doporučení do budoucna.
Klíčová slova: image; značka; Sephora
Název práce: Image and perception of Sephora brand by czech consumers
Autor(ka) práce: Samošiová, Júlia
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to analyze how czech consumers perceive the Sephora brand and what its image is. The thesis also focuses on situations on the market of parfumery cosmetics. Beginning of this thesis is devoted to clarifying what is brand, what are its elements, value, function, identity and its management. The following part focuses on image and brand perception, image types and how image can be created. Third part is devoted to the definition of marketing research, its types and methods. The practical part summarizes the basic information about the Sephora brand. The important part of the thesis is marketing research and its evaluation. At the end of the thesis, there are proposed some recommendations for the future.
Klíčová slova: brand; image; Sephora

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 9. 2017
Datum podání práce: 27. 4. 2018
Datum obhajoby: 29. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62865/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: