CSR v módních řetězcích (na příkladu H&M)

Název práce: CSR v módnych reťazcoch (na príklade H&M)
Autor(ka) práce: Demčáková, Vanda
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto diplomová práca s názvom CSR v módnych reťazcoch (na príklade H&M) približuje koncept spoločenskej zodpovednosti firiem, popisuje jednotlivé CSR teórie, uvádza argumenty pre a proti prijatiu spoločenskej zodpovednosti a približuje módny priemysel, aj v súvislosti so spoločenskou zodpovednosťou.V praktickej časti sú znalosti získané z teoretickej časti aplikované na konkrétnom módnom reťazci. Dôraz je kladený na dotazníkový prieskum, ktorý slúži k zhodnoteniu a vypracovaniu návrhov na vylepšenie CSR stratégie spoločnosti H&M. Odpovede dotazníka sú následne podrobené analýze a z jej výsledkov sú spoločnosti navrhnuté odporučenia k zlepšeniu CSR stratégie, a to zo strany zákazníkov ako aj zamestnancov.
Klíčová slova: Spoločenská zodpovednosť firiem; Módne reťazce; CSR; H&M
Název práce: CSR v módních řetězcích (na příkladu H&M)
Autor(ka) práce: Demčáková, Vanda
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato diplomová práce s názvem CSR v módních řetězcích(na příkladu H&M) přibližuje koncept společenské odpovědnosti firem, popisuje jednotlivé CSR teorie, uvádí argumenty pro a proti přijetí společenské odpovědnosti a přibližuje módní průmysl i v souvislosti se společenskou odpovědností.V praktické části jsou znalosti získané z teoretické části aplikovány na konkrétním módním řetězci. Důraz je kladen na dotazníkový průzkum, který slouží ke zhodnocení a vypracování návrhů na vylepšení CSR strategie společnosti H&M. Odpovědi dotazníku jsou následně podrobeny analýze a z jejích výsledků jsou společnosti navrženy doporučení ke zlepšení, a to ze strany zákazníků i zaměstnanců.
Klíčová slova: CSR; společenská odpovědnost firem; módní řetězce; H&M
Název práce: CSR in fashion chains (H&M example)
Autor(ka) práce: Demčáková, Vanda
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This masters thesis CSR in fashion chains (H&M) defines the concept of corporate social responsibility, describes individual CSR theories, presents arguments for and against social responsibility and approaches the fashion industry, also in relation with social responsibility.In the practical part, the knowledge from theoretical part is applied on the specific fashion chain. To carry out this practical part, a questionnaire survey about H&M's CSR strategy was used. Results of the questionnaire are analyzed and based on them, some recommendations for possible changes are made, both by customers and employees.
Klíčová slova: Fashion Chains; Corporate Social Responsibility; CSR; H&M

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 6. 2017
Datum podání práce: 27. 4. 2018
Datum obhajoby: 30. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62419/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: