Hodnocení vnímaní reklamních kampaní pivovaru Bernard

Název práce: Hodnocení vnímaní reklamních kampaní pivovaru Bernard
Autor(ka) práce: Červená, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá hodnocením tří reklamních kampaní pivovaru Bernard, které se objevily jako venkovní reklama i v online prostoru. Práce porovnává výsledky dotazníkového šetření s reakcemi, které kampaně vyvolaly v době jejich zveřejnění. Pro zjišťování dat bylo použito dotazníkového šetření s otázkami charakterizujícími obsah kampaní. Šetření bylo následně vyhodnoceno a interpretováno pomocí jednoduchých grafů. Bylo zjištěno, že vnímání kampaní je v rozporu s tvrzením jejích kritiků a kampaně jsou vnímány kladně.
Klíčová slova: Rodinný pivovar Bernard; reklamní kampaň; sexismus
Název práce: Evaluation of advertisement campaigns produced by family brewery Bernard
Autor(ka) práce: Červená, Petra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with evaluation of three advertisement campaigns, produced by family brewery Bernard, that appeared as an outdoor and online advertising. Thesis compares all results of a questionnaire with reactions, that campaigns triggered during their publications. To get necessary data, the questionnaire was based on simple questions characterising the content of each campaing. The questionnaire was subsequently evaluated and interpreted using understandable graphs and charts. The evaluation showed that perception of the brewery is in contrary to what critics claim.
Klíčová slova: advertisement campaigns; sexism; Family brewery Bernard

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 5. 2017
Datum podání práce: 27. 4. 2018
Datum obhajoby: 29. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62022/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: