Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie

Název práce: Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
Autor(ka) práce: Kleinová, Alžběta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Šimůnek, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá módními blogy v České republice se zaměřením na identifikaci a popis marketingových nástrojů využívaných bloggery. Teoretická část definuje teoretický základ a popisuje nejdůležitější typy marketingu související s tématem. Pozornost je zaměřena na vymezení pojmů jako módní blogger, product placement a influencer marketing. Nechybí informace o historii blogování ve světe a v České republice, sociálních médiích, které ve velké míře ovlivňují spolupráce bloggerů s komerčními subjekty a české skupině Elite bloggers. Teoretické poznatky jsou aplikovány do praxe k analýze vybraných módních blogů s cílem určit jakými způsoby bloggeři spolupracují s firmami. Pozornost je věnována také označováni reklamy vyskytující se na blozích. Veškeré poznatky jsou shrnuty v závěru práce.
Klíčová slova: Blog; módní blogy; influencer marketing; product placement
Název práce: Fashion blogs as a platform for marketing communications: a case study
Autor(ka) práce: Kleinová, Alžběta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Šimůnek, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of this bachelor thesis is fashion blogs in the Czech Republic with a focus on an identification and description of marketing tools used by bloggers. The first part of this thesis defines the theoretical knowledge and describes the most important types of marketing related to the topic. It focuses on defining terms such as fashion blogger, product placement and influencer marketing. Information about history of blogging worldwide and in the Czech Republic, social media, that have a huge influence on the collaboration between bloggers and commercial subjects and Czech agency Elite bloggers are mentioned in the next chapter. The empirical part uses the theoretical knowledge for an analysis of chosen fashion blogs. The main purpose of this research is to show, how bloggers collaborate with businesses. The attention is also paid to how bloggers label sponsored content. The last chapter summarizes all findings of this bachelor thesis.
Klíčová slova: fashion blogs; influencer marketing; product placement; Blog

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra společenských věd

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 4. 2017
Datum podání práce: 27. 4. 2018
Datum obhajoby: 24. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/61846/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: