Marketingový plán usedlosti Škrip na Brači

Název práce: Marketingový plán usedlosti Škrip na Brači
Autor(ka) práce: Kutíková, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Hiltavský, Aleš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce obsahuje vymezení pojmu marketing a pojednává o jednotlivých etapách vývoje marketingu. Vymezuje úlohu marketingového plánování při strategickém řízení firmy. Především je tato práce zaměřena na proces plánování a podobu marketingového plánu. Podrobně se věnuje všem jeho složkám a postupu vypracovávání. Na základě analýzy informací navrhuje strategie pro vybudování usedlosti Škrip na Brači a její uvedení do provozu.
Klíčová slova: -
Název práce: The Marketing Plan of the Farmhouse Škrip in Brač
Autor(ka) práce: Kutíková, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Hiltavský, Aleš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -
Název práce: The Marketing Plan of the Farmhouse Škrip in Brač
Autor(ka) práce: Kutíková, Barbora
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Hiltavský, Aleš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 6. 2008
Datum podání práce: 6. 6. 2008
Datum obhajoby: 24. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9808/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: