Kvantitativní analýza masmediální komunikace výrobců piva na českém trhu

Název práce: Kvantitativní analýza masmediální komunikace výrobců piva na českém trhu
Autor(ka) práce: Dub, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Dvořák, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá kvantitativní analýzou masmediální komunikace výrobců piva na českém trhu. Data se týkají televizní a rozhlasové reklamy za rok 2016. Ta byla shromážděna společností Nielsen Admosphere, a.s., která se speciali-zuje na poskytování služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů. Pro zpracování takto velkého objemu dat bylo zapotřebí využít metody zvané data mi-ning neboli těžba dat. Jako analytický nástroj posloužil program MS Excel. Cílem práce je zmapování a následné porovnání chování jednotlivých výrobců piva na trhu za rok 2016 v obou masmediálních typech.
Klíčová slova: masmediální komunikace; kvantitativní analýza; data mining; český trh piva
Název práce: Quantitative analysis of mass media communication of beer manufacturers on the Czech market
Autor(ka) práce: Dub, Michal
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Dvořák, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor work deals with quantitative analysis of mass media communication of beer manufacturers on the Czech market. Data were accumulated from television and radio advertising per year 2016 and provided by Nielsen Admosphere Ltd., which specializes in providing marketing services and media researches. Data mining method was used to deal with such a huge volume of data. Program MS Excel was used to help with this task. Goal of this work is to examine and compare beer manufacturers behavior on the Czech market in both mass media types.
Klíčová slova: mass media communication; quantitative analysis; data mining; Czech beer market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 4. 2017
Datum podání práce: 27. 4. 2018
Datum obhajoby: 12. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/61754/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: