PR politické strany ve volební kampani

Název práce: PR politické strany ve volební kampani
Autor(ka) práce: Kalvodová, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Novotná, Eliška
Oponenti práce: Musil, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce „PR politické strany ve volebním období“ představuje působení public relations a jeho nástrojů na veřejnost prostřednictvím masových médií. Komunikace public relations je zde zasazena do politického prostředí, které je zde popsáno na základě existence politických stran a volebního systému fungujícího v České republice. Dále je představen politický marketing jako nástroj, který pomáhá politickým stranám připravovat volební kampaně a s využitím nástrojů public relations ovlivňovat veřejnost. Praktická část dokumentuje, kterými prostředky masových médií byly publikovány které příspěvky plynoucí od konkrétní strany České strany sociálně demokratické, směrem k občanům. Zároveň je zhodnoceno vnímání jednotlivých příspěvků a porovnáno s oficiálními předvolebními průzkumy.nástroje public relations, masová média, sociální sítě, politický marketing, politické strany, volební systém
Klíčová slova: politické strany; volební systém; public relations; nástroje public relations; politický marketing; masová média; sociální sítě
Název práce: Public Relations of Political Party in Election Period
Autor(ka) práce: Kalvodová, Michaela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Novotná, Eliška
Oponenti práce: Musil, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis "PR of political party in the election period" presents public relations and its tools to thepublic through the mass media. Communication of public relations is embedded in the politicalenvironment described here by the existence of political parties and the electoral system operatingin the Czech Republic. In addition, political marketing is introduced as a tool to help political partiesprepare election campaigns and influence public using public relations tools. The practical partdocuments which means of mass media were published which contributions from a particular partyof the Czech Social Democratic Party to the citizens. At the same time, the perception of individualcontributions is evaluated and compared with official pre-election surveys.
Klíčová slova: tools of public relations; mass media; social sites; political marketing; political parties; electoral system; public relations

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra společenských věd

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 4. 2017
Datum podání práce: 27. 4. 2018
Datum obhajoby: 29. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/61728/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: