Nákupní chování v oblasti módy na internetu

Název práce: Nákupní chování v oblasti módy na internetu
Autor(ka) práce: Pudivítrová, Jitka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá nákupním chováním spotřebitele při nákupu módy prostřednictvím internetu. V teoretické části jsou na základě literární rešerše popsány faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele, kupní rozhodovací proces, stručná historie módy, vývoj módního trhu a specifika elektronického obchodování včetně jeho oblastí, výhod a nevýhod a analýzy statistických dat. Praktická část je zaměřena na zhodnocení nákupního chování, preferencí a nákupních zvyklostí spotřebitelů při online nákupu oděvů a obuvi. Podkladem praktické části je vlastní dotazníkové šetření.
Klíčová slova: nákupní chování; móda; historie módy; e-commerce; kupní rozhodovací proces
Název práce: Shopping behaviour in the area of fashion online
Autor(ka) práce: Pudivítrová, Jitka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with consumer shopping behaviour when buying fashion online. The theoretical part is based on literary research and describes factors influencing consumer shopping behaviour, buyer decision process, brief history of fashion, development of fashion market and specifics of e-commerce including its areas, advantages and disadvantages and analysis of statistics. The practical part is focused on evaluation of shopping behaviour, consumer preferences and habits when purchasing clothes and shoes online. Questionnaire is used as a method of analysis.
Klíčová slova: shopping behaviour; fashion; e-commerce; history of fashion; buyer decision process

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 3. 2017
Datum podání práce: 27. 4. 2018
Datum obhajoby: 5. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/61629/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: