Návrh koncepce marketingu malého pivovaru

Název práce: Návrh koncepce marketingu malého pivovaru
Autor(ka) práce: Stibalová, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Musil, Martin
Oponenti práce: Gunina, Daria
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se věnuju marketingu koncepci Zámecké pivovaru Všerad. Cílem práce je vytvořit marketingovou koncepci, která bude sloužit jako podklad pro určování marketingových aktivit minipivovaru. Teoretická část se věnuje pivovarnictví v České republice, dále marketingové koncepci a poznatkům z marketingu pivovarnictví a malých a mikro podniků. V praktické části je pak provedena komparativní analýza vybraných minipivovarů, následuje situační analýza Zámeckého pivovaru Všerad, provedena pomocí Porterova modelu pěti sil, BCG matice a SWOT analýzy. Na konci práce je stanovena marketingová koncepce a doporučení pro minipivovar na základě rešerše literatury a provedených analýz.
Klíčová slova: marketingová koncepce; marketing; pivovarnictví; minipivovar
Název práce: The design concept of the marketing of a small brewery
Autor(ka) práce: Stibalová, Lenka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Musil, Martin
Oponenti práce: Gunina, Daria
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor thesis deals with marketing concept of Zámecký pivovar Všerad. The aim of the thesis is to create a marketing concept that will serve as a basis for determining the marketing activities of the mini-brewery. The theoretical part is devoted to beer brewing in the Czech Republic, marketing concepts and knowledge from marketing of breweries and small and micro enterprises. The practical part is focused on a comparative analysis of selected microbreweries followed by situational analysis of the Zámecký pivovar Všerad using Porter's five forces model, BCG matrix and SWOT analysis. At the end of the thesis the marketing concept and recommendations for the brewery are set based on the literature research and the performed analyzes.
Klíčová slova: mini-brewery; marketing concept; beer brewing; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 3. 2017
Datum podání práce: 27. 4. 2018
Datum obhajoby: 31. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/61454/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: