Marketingová strategie destinace Kutná Hora do roku 2020

Název práce: Marketingová strategie destinace Kutná Hora do roku 2020
Autor(ka) práce: Hudcová, Adéla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Zdenková, Karolína
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřena na aktuální marketingovou strategii destinace Kutná Hora. Cílem práce je korekce a případně návrh nové marketingové strategie pro příští období s důrazem na roky 2019 a 2020. Práce je rozčleněna do čtyř hlavních kapitol. První kapitola zahrnuje teoretický výklad pojmů, které úzce souvisí s tématem práce. V druhé kapitole je charakterizována turistická destinace Kutná Hora a okolí včetně jejího postavení v rámci České republiky. Pozornost je také věnována současné marketingové strategii destinace. Třetí kapitola popisuje provedený primární výzkum včetně jeho statistického vyhodnocení. V poslední kapitole jsou klíčové faktory destinace shrnuty v rámci analýzy SWOT, ze které vyplývají návrhy a doporučení do budoucna.
Klíčová slova: destinační management; destinace; marketing destinace; marketingová strategie; marketingová strategie destinace; Kutná Hora
Název práce: Marketing Strategy of the Destination Kutná Hora till the Year 2020
Autor(ka) práce: Hudcová, Adéla
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Zdenková, Karolína
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis focuses on the current marketing strategy of the destination Kutná Hora. The aim of the thesis is to correct and possibly propose a new marketing strategy for the next period, focusing on years 2019 and 2020. The thesis is divided into four main chapters. The first chapter includes a theoretical interpretation of terms which are closely related to the topic. The second chapter characterizes the tourist destination Kutná Hora and its surroundings, including its position within the Czech Republic. Attention is also paid to the current destination marketing strategy. The third chapter describes a primary research carried out, including its statistical evaluation. In the last chapter, key destination factors are summarized in a SWOT analysis, resulting in proposals and recommendations for the future.
Klíčová slova: marketing strategy; destination marketing strategy; destination; destination management; destination marketing; Kutná Hora

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 2. 2017
Datum podání práce: 27. 4. 2018
Datum obhajoby: 28. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60551/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: