Marketingová strategie fotbalového klubu SK Sigma Olomouc

Název práce: Marketingová strategie fotbalového klubu SK Sigma Olomouc
Autor(ka) práce: Balcárek, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií fotbalového klubu SK Sigma Olomouc. Cílem práce je zhodnotit současnou marketingovou strategii a navrhnout změny. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola pojednává o definici marketingu se zaměřením na sportovní odvětví. Druhá kapitola popisuje marketingovou komunikaci. Třetí kapitola se věnuje samotnému klubu SK Sigma Olomouc. Čtvrtá kapitola tvoří praktickou část práce. V této kapitole je obsažen vlastní výzkum v podobě dotazníkového šetření a návrhů na zlepšení marketingové strategie.
Klíčová slova: Marketingová strategie; Marketingová komunikace; SK Sigma Olomouc; Sportovní marketing; Marketing
Název práce: Marketing strategy of football club SK Sigma Olomouc
Autor(ka) práce: Balcárek, Tomáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of SK Sigma Olomouc Football Club. The objective of the thesis is to evaluate the current marketing strategy and propose changes to it. The thesis is divided into four chapters. Chapter One is focused on the definition of marketing within sports. Chapter Two explains marketing communications. Chapter Three is devoted to SK Sigma Olomouc Football Club. Chapter Four is the practical part of the thesis. This chapter contains the questionnaire survey and proposals to improve the marketing strategy.
Klíčová slova: Marketing; Marketing strategy; SK Sigma Olomouc; Sport marketing; Marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 1. 2017
Datum podání práce: 27. 4. 2018
Datum obhajoby: 5. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60357/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: