Event management

Název práce: Event management
Autor(ka) práce: Němcová, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Ryšávková, Veronika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá popisem a analýzou procesu přípravy a realizace eventů organizovaných v advokátní kanceláři HAVEL & PARTNERS. Cílem této práce je zhodnotit využití jednotlivých prvků event managementu při realizace eventů v advokátní kanceláři a identifikovat správné a nesprávné praktiky při přípravě a realizaci. Součástí práce je navržení možných variant pro zlepšení a také doporučení, jak co nejlépe zorganizovat event obchodního charakteru a jakých chyb se naopak vyvarovat. Práce je rozdělena do dvou částí, kdy v teoretické pasáži je za účelem zasazení tématu do širšího teoretického konceptu nejprve definován marketingový mix, poté event marketing a event management včetně jeho jednotlivých částí. V praktické části práce je představena advokátní kancelář HAVEL & PARTNERS, následuje analýza procesu přípravy a realizace eventů a kritické zhodnocení efektivity eventů na základě stanovených cílů.
Klíčová slova: event management; event; event marketing; marketingová strategie; brand awareness; komunikační a obchodní cíl; komunikační mix
Název práce: Event management
Autor(ka) práce: Němcová, Lenka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Ryšávková, Veronika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Diploma Thesis deals with the description and analysis of the process of preparation and implementation of events organized by a law firm HAVEL & PARTNERS. The aim of this thesis is to evaluate the use of the individual event management elements within the implementation of events at the law firm and to identify the correct and incorrect practices in the process of preparation and realization of the event. The thesis also includes suggestions for possible improvements and recommendations on how to organize an event of a commercial character in the best possible way and equally, what mistakes to avoid. The thesis is divided into two parts. In order to set the topic in a broader theoretical concept, the first passage defines firstly the marketing mix, then event marketing and event management including its individual elements. The practical part introduces the law firm HAVEL & PARTNERS, followed by the analysis of the process of preparation and execution of events and a critical evaluation of the effectiveness of the events based on previously defined objectives.
Klíčová slova: event management; event; communication mix; event marketing; communication and business goal; brand awareness; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 1. 2017
Datum podání práce: 27. 4. 2018
Datum obhajoby: 29. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60292/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: