Marketing na sociálních sítích

Název práce: Marketing na sociálnych sieťach
Autor(ka) práce: Ismail, Jakub
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Matějka, Martin
Oponenti práce: Novotný, Ota
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Autor tejto práce približuje čitateľom sociálne siete a to predovšetkým sociálne siete Facebook, Instagram a YouTube. V tejto práci autor opisuje funkcie týchto troch sociálnych sietí a ako ich môžu jednotlivci alebo spoločnosti využiť pre svoju podnikateľskú činnosť prostredníctvom marketingu na nich. V práci sú využívané sociálne siete Facebook, Instagram a YouTube a ich funkcionality alebo aplikácie pre vytváranie propagácií. Týmito aplikáciami sú Google AdWords, Facebook Business Manager a Instagram Insights. Cieľom tejto práce je oboznámiť čitateľa o týchto sociálnych sieťach, previezť ho marketingovými príležitosťami na nich, ukázať mu názorne na príkladoch ako zahájiť svoju marketingovú kampaň, predstaviť mu možnosť analýzy štatistiky reklamy alebo samotných účtov sociálnych sietí a zhodnotiť úspešnosť propagácie. V praktickej časti sú tieto príklady propagácií aj vyhodnocované a analyzované prostredníctvom štatistických funkcionalít týchto sociálnych sietí, prípadne ich aplikácií. YouTube Analytics, YouTube Studio Beta, Facebook Štatistiky a Instagram Insights sú týmito aplikáciami. Dozvedáme sa, aký majú propagácie na jednotlivých sociálnych sieťach vplyv na propagované účty, prípadne na príbuzné účty na iných sociálnych sieťach.
Klíčová slova: Instagram; Facebook; marketing; propagácia; sociálne siete; YouTube
Název práce: Marketing na sociálních sítích
Autor(ka) práce: Ismail, Jakub
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Matějka, Martin
Oponenti práce: Novotný, Ota
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Autor této práce přibližuje čtenářům sociální sítě, a to především sociální sítě Facebook, Instagram a YouTube. V této práci autor popisuje funkce těchto tří sociálních sítí a jak je mohou jednotlivci nebo společnosti využít pro svou podnikatelskou činnost prostřednictvím marketingu na nich. V práci jsou využívány sociální sítě Facebook, Instagram a YouTube a jejich funkcionality nebo aplikace pro vytváření propagací. Těmito aplikacemi jsou Google AdWords, Facebook Business Manager a Instagram Insights. Cílem této práce je seznámit čtenáře o těchto sociálních sítích, převézt ho marketingovými příležitostmi na nich, ukázat mu názorně na příkladech, jak zahájit svou marketingovou kampaň, představit mu možnost analýzy statistiky reklamy nebo samotných účtů sociálních sítí a nakonec zhodnotit úspěšnost propagace. V praktické části jsou tyto příklady propagací vyhodnocovány a analyzovány prostřednictvím statistických funkcionalit těchto sociálních sítí, případně jejich aplikací. YouTube Analytics, YouTube Studio Beta, Facebook Statistiky a Instagram Insights jsou těmito aplikacemi. Dozvídáme se, jaký mají propagace na jednotlivých sociálních sítích vliv na propagované účty, případně na příbuzné účty na jiných sociálních sítích.
Klíčová slova: marketing; propagace; Instagram; Facebook; sociální sítě; YouTube
Název práce: Marketing on social networks
Autor(ka) práce: Ismail, Jakub
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Matějka, Martin
Oponenti práce: Novotný, Ota
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The author of this work introduces to readers social networks, especially social networks Facebook, Instagram and YouTube. In this work, the author describes the functions of these three social networks and how individuals or companies can use them for their businesses and how they can use them in their marketing plans. Social networks Facebook, Instagram and YouTube are being used and their functionalities or applications for creating promotions. These applications are Google AdWords, Facebook Business Manager, and Instagram Insights. The aim of this work is to inform about these social networks, show marketing opportunities on them and examples of how to launch a marketing campaign, analyze ad statistics and social network accounts and at the end evaluate the success of these promotions. In the practical part, these examples of promotions are evaluated and analyzed through the statistical functionalities of these social networks, or their applications. YouTube Analytics, YouTube Studio Beta, Facebook Statistics and Instagram Insights are these applications. We will learn how promotions on individual social networks affect the accounts or profiles on these social networks or related accounts on other social networks.
Klíčová slova: Instagram; Facebook; marketing; promotion; social networks; YouTube

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 2. 2018
Datum podání práce: 30. 4. 2018
Datum obhajoby: 15. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65244/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: