Analýza marketingového mixu vybraného podniku - čajovny

Název práce: Analýza marketingového mixu vybraného podniku - čajovny
Autor(ka) práce: Sheikin, Nikita
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé bakalářské práce zhodnotit současný stav marketingového mixu vybraného podniku a sestavit doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část věnuje teoretickým východiskům nutným pro tvorbu marketingového mixu, tj. zkoumaní jednotlivých metod využitých ke zpracování situační analýzy a podrobné rozebírání jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu konkrétního podniku. a to strategické plánování a analýza jeho současného složení. Součástí druhé častí je provedení výzkumu mínění zákazníků pomocí dotazníku a analýza získaných dat. V závěru, na základě prozkoumaných informaci, jsou uvedené návrhy nového marketingového mixu.
Klíčová slova: Marketingový mix; marketing služeb; Čajovna
Název práce: Analysis of the marketing mix of the selected enterprise
Autor(ka) práce: Sheikin, Nikita
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of my bachelor thesis is to evaluate the current state of the marketing mix of the selected company and to make recommendations for creating a new mix. The theoretical part is devoted to the theoretical starting points necessary for the creation of a marketing mix, i.e. the examination of the individual methods used for the analysis of situational analysis and the detailed analysis of the various marketing mix tools. The practical part is focused on the evaluation of the marketing mix of a particular company. strategic planning and analysis of its current composition. The next part of practical part is to conduct a survey of customer opinions using a questionnaire and to analyze the data obtained. In conclusion, on the basis of collected data, new marketing mix were proposed
Klíčová slova: Marketing mix; Marketing of services; 7P

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 11. 2017
Datum podání práce: 30. 4. 2018
Datum obhajoby: 23. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/63721/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: