Analýza marketingové strategie oděvní značky Uniqlo a návrh vstupu na český trh

Název práce: Analýza marketingové strategie oděvní značky Uniqlo a návrh vstupu na český trh
Autor(ka) práce: Akimov, Ivan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie japonské oděvní značky Uniqlo. Cílem práce je navrhnout marketingový mix při potenciálním vstupu společnosti na český trh. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřená na vymezení hlavních funkcí marketingu, marketingové strategie a marketingového mixu. Dále obsahuje vymezení fashion marketingu. Praktická část obsahuje základní informaci o společnosti Uniqlo, analýzu její marketingové strategie a analýzu potenciálně hlavní konkurence na místním trhu. Praktická část práce také navrhuje marketingový mix pro potenciální vstup na český trh.
Klíčová slova: Uniqlo; Fashion marketing; Móda
Název práce: Analysis of marketing strategy of the clothing brand Uniqlo and proposal of entry to the Czech market
Autor(ka) práce: Akimov, Ivan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis is concerned with the analysis of marketing strategy of the Japanese clothing brand Uniqlo. The aim of the thesis is to propose marketing mix for the potential entry of the company to the Czech market. The work is composed of the theoretical and practical part. The theoretical part is focused on defining the main functions of marketing, marketing strategy and marketing mix. It also includes the definition of fashion marketing. The practical part contains main information about Uniqlo, analysis of its marketing strategy and analysis of potentially main competition on the local market. The practical part also proposes a marketing mix for the potential entry to the Czech market.
Klíčová slova: Uniqlo; Fashion marketing; Fashion

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 9. 2017
Datum podání práce: 30. 4. 2018
Datum obhajoby: 30. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/63236/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: